vrijdag 28 augustus 2009

zelfbeschrijving, ook maar persoonlijk.





Mijzelf beschrijven
Ikvind het flink moeilijk.
Ikben een mens met veel gedachtes, ideeen en mijn eigen filosofie die eigenlijk niet van mijzelf is aangezien hij door kleine splinters
samengezet word tot een totaalbeeld, mijn eigen weerspiegeling van de aardbol
waarop wij leven , het leven waar in wij leven, de mensen waar met wij leven.
ik houd ervan mijn gedachtes vast te leggen, in mijn hand, op papier,
ik teken ,schrijf, fotografeer en dicht veel.
Ikhoud veel van muziek echter moet ik eerlijk bekennen, ik ben geen muzikaal talent.
Soms moet je dat gewoon accepteren.
Ik houd van kleren, of eigenlijk meer van uitstraling
waar aan hun iets toevoegen. Ik houd van gezelligheid en pret, ik kan open zijn tot het randje en behoorlijk meegaan in droge humor,
maar heb ook een diepzinnige kant.
Ik houd van mijn vrienden, echtwaar.
Ik doe mijn best eerlijk te zijn tegen anderen en vooral tegen mijzelf.
Ikhoud van uitbundige, creatieve, ongedwongen ,diepzinnige en gevoelige mensen.
maar ook van de hele rest.
Ik heb gewoon extreem veel respect voor mensen en mijn leven ,
ookal vergeten anderen die soms tegenover mij.
Ik heb een blog, en dat vind ik fijn.

Ikheb een gedichtenbundel,
waaraan ik echter nogsteeds schrijf en waar aan ik ook nog
mijn halve leven ga schrijven, I guess.
En die is lekker alleen maar voor mijn liefsten omdat hun het ook echt begrijpen
en het behoorlijk persoonlijk is.
Ik heb een hekel aan commercialiteit,
oppervlakkigheid en voor de rest denk ik er niet graag overna wat ik allemaal haat, maar meer waar ik van hóud.
Ik ben ervan overtuigd dat ik niet in het leven sta om ongelukkig te worden van dingen die ik haat.

Ik weet nog niet goed wat ik met mijn toekomst moet. dat hoort ook niet ,
het is toch niet voorspelbaar.
mischien kunst studeren in Amsterdam.
verder ben ik facineerd door vrijheid, mooie lachen en fijne conversaties.

ik heb een zwakte voor oude bands en schorre mannenstemmen, verhalen, koffie en indiemuziek.
Ik ben flink vergeetachtig.
Ik denk dat het nu goed zo is, echt wel
anders verveel jij je nog.
En dat wil ik niet.

maybe, it´s not important in life to BE strong, but to FEEL strong.
-

3 opmerkingen:

  1. aaw, dit is echt zo jou !
    goed beschreven x3

    diana vond dat ik ook eens mezelf moet bescrhijven.
    ma daar had ik geen zin in xd
    nya. als ik tijd en zin heb moetik dat toch maar eens doen =o

    x3

    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel veel respect heb ik hiervoor! haha
    mooi geschreven, maar wel gewoon, echt zeg maar.
    wauw
    is nog best moeilijk, jezelf beschrijven. ik herken wel heel veel trouwens (:

    BeantwoordenVerwijderen