dinsdag 1 september 2009

I´m a rabbit in your headlights




Im a rabbit in your headlights
Scared of the spotlight
You dont come to visit
Im stuck in this bed

Thin rubber gloves
She laughs when shes crying
She cries when shes laughing

Fat bloody fingers are sucking your soul away.

Im a rabbit in your headlights
Christian suburbanite
Washed down the toliet
Money to burn



Ik ben machteloos.
Ik ben bezitteloos.
er zijn geen regels, want regels bestaan alleen maar als ze respecteerd en opgevolgd worden
Gebroken regels zijn geen regels meer
Ik ben geen leidingsgever
Er is geen leidingsgever
Leidingsgevers kunnen alleen maar bestaan als ze opgevolgd worden
respecteerd.
Groot woord, dus eigenlijk is er alleen maar ,
Respect
Mischien,
Het enige bezit noem ik mijn leven.
Dáár heb ik macht over, en over geen mensen, geen dieren ,geen dingen, geen niks.
Ik ben mens.
Waarom ik zoveel afhankelijk laat maken van materieel bezit,
Is mij een raadsel.
-

4 opmerkingen: