zondag 13 september 2009

Verlangen, verlangens, verlanglijstje


1) Heliumballonnen, heel veel met een strik eraan ,
En dan vasthouden en vliegen maar
Een keer naar Ierland, asjebliefd
En voor het avondeten terug zijn.

2) Wakker worden met de zon in je ogen naast hem en dan koffie.
Heel veel koffie
Puur Geluk.
3) een heel bos houtskool ,in mijn tuin.
en in de herfst kleuren ze tot pastelkrijt om.
4) Een klok die naar mijn ritme draait. Geen tijden, geen grenzen alleen nogmaar die die ik wil.
5) Ik wil appeltaart en de lekkerste chocolade, ik wil eten zonder ookmaar een kilo bij te komen.
6) Ik wil mijn agenda ergens in een Zuid Limburschke sloot laten vallen.
7) Ik wil een vindhetmator. Ik ben te vaak dingen kwijt.
Een knopje, en alle verloren stuff in je handen.
8) Een land achter mijn spiegel.
Met draken en feeen en mooie bossen en mooi licht en mooie kastelen en mooie rivieren en mooie verhalen en leuke centauren die je thee en Russische honing aanbieden.
9) Inspiratie in potjes
10) Dat er vrede op aarde enzo moet komen vanzelfsprekend.
11) Uiteindelijk wil ik nog vloeiend frans kunnen en Liefde van iedereen op de wereld.
-

2 opmerkingen:

  1. klinkt perfect
    echt, vooral inspiratie in potjes zoek ik al heel lang, maar ik vind het nooit ):

    en liefde van iedereen op de wereld
    hmmm

    BeantwoordenVerwijderen
  2. damn haha
    deze is echt leuk geschreven
    Inspiratie in potjes is, zeeer gewild mhm.
    En de vindhetmator lijkt me ook prettig.

    BeantwoordenVerwijderen