dinsdag 8 juni 2010

Fermez les jeux.



Wat ik ben, vertaald door jou
Wij zijn meer dan geilusineerden
Er is meer dan liefde,
geband in jouw blik
ik voelde je hiervoor
We willen niet spreken, voordat de zon opgaat
We zullen dansen als het licht
Over stenen vlijd, ons kust
Samen versmeltend in een kern
Gebonden door gesprekken
Lichtelijk tintelend aan de oppervlakte
Woorden vloeiend zichtbaar in jouw golven,
uiteindelijk weerspiegelend,
aangespoeld in jouw handen
We kunnen vormen
Mijn lach breekt in hun,mijn vertrouwen verliesd veren
Voelend tot we beginnen
Met tranen die onze randen laten overstromen
Maar we zijn in geluk gehuld
En jij bent de kust
Ik wil varen
In jouw oceanen

3 opmerkingen:

  1. very good blog, congratulations
    regard from Reus Catalonia
    thank you

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooii zeg!
    Gave foto ook..

    (dit komt minder enthousiast over dan ik zou willen hihi)

    BeantwoordenVerwijderen